Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/kkalkan4/public_html/www.whiteboardanimasyon.com/wp-content/themes/layerswp/core/helpers/post.php on line 59

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/kkalkan4/public_html/www.whiteboardanimasyon.com/wp-content/themes/layerswp/core/helpers/post.php on line 78
Whiteboard Animasyon Nedir - Beyaz Tahta Animasyon Nedir
Close
Whiteboard animasyon nedir

Whiteboard Animasyon Nedir?

Whiteboard Animasyon Nedir?

Whiteboard animasyon nedir? Beyaz tahta animasyon olarak da bilinen whiteboard animasyon. Her geçen gün küçük ya da büyük ölçekli pek çok firma tarafından ürün ya da hizmet tanıtımları için kullanılmaktadır. Piyasada birçok reklam ve tanıtım firmasının adı altında satışa sunulan. Whiteboard animasyon, en etkili ve dikkat çekici tanıtım yollarından birisi olarak da tanımlanabilmektedir.

Whiteboard Animasyon Nedir?

Ağırlıklı olarak firmalar tarafından tercih edilen ancak bireysel olarak reklam ve tanıtım yapmayı arzu eden kişilerin de tercihi. Olabilen beyaz tahta animasyonları. Ürün ve hizmetlerin dışında web sitelerinin, sosyal medya paylaşım hesaplarının ya da doğrudan firmaların tanıtımları için de kullanılabilmektedir. Kısa reklam filmleri olarak açıklanabilmektedir. Ortalama süreleri 1 ila 3 dakika arasında değişen whiteboard animasyon nedir. Animasyon boyunca beyaz bir tahta veya arka plan üstünde bir kalem eşliğinde slogan, resim, yazı ya da logo eklemeleri yapılarak uygulanır. Özgün ve çeşitli konseptlerde animasyonlar meydana getirilmektedir. Beyaz tahta animasyonlarında arka plana da genellikle eğlenceli bir müzik eklenmekte ve bu sayede animasyonları izleyen kişilerin sıkılmadan son kareye kadar takip etmeleri sağlanabilmektedir.

Ekonomik Reklam Şekli

Son derece etkili ve ekonomik bir reklam ve tanıtım yolu olan whiteboard animasyon nedir. Şirketlerin her türlü ürün ya da hizmetini maksimum seviyede potansiyel müşteriye ulaştırmaları mümkün hale gelmektedir. Ulusal TV kanallarına reklam veren pek çok önemli firma ve bankaların da son dönemlerde sık sık beyaz tahta animasyon tekniği ile oluşturulan reklamları tercih etmektedir. Bu reklam ve tanıtım modelinin her geçen gün ne kadar popüler hale geldiğinin bir göstergesidir.

Whiteboard Animasyonun Yararları Nelerdir?

Video pazarlamacılığı ile potansiyel müşterilerine ulaşmayı hedefleyen kişi ve firmalara son yılların en ilgi çekici reklam ve tanıtım tekniklerinden birisidir. Ve whiteboard animasyon önerilmektedir. Buna göre whiteboard animasyon nedir. Hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenlere beyaz tahta animasyonların en bilinen yararlarından söz edilebilmektedir.

  • Site misafirlerinin web sitelerinde geçirdikleri süreyi arttırmaktadır.

Günümüzde internet kullanımı yaygınlaşmaya başladıkça potansiyel müşteri olarak da tanımlanabilen. iİnternet kullanıcılarının siteler arasındaki gezinti süreleri de bir o kadar kısalmaktadır. Pek çok kişi herhangi bir siteye girdiğinde fazla bir vakit kaybetmeden çıkış yapmakta. Ve bu da site için bir kayıp anlamına gelmektedir. Bu nedenle web sitelerinde geçirilen süreyi arttırabilmek için en etkili yöntemlerden birisi olan whiteboard animasyonlarından yararlanılabilmektedir. Zira dünyaca ünlü Wistia şirketi tarafından yapılan bir araştırma. Web sitelerini ziyaret eden internet kullanıcılarının video barındırmayan sitelere nazaran kısa süreli video içeren sitelerde yaklaşık olarak 2.6 kat daha çok vakit geçirdiklerini ispat etmiştir. Söz konusu veriler ışığında, web sitelerine whiteboard animasyon nedir? Ekleyecek olan site sahiplerinin bu şekilde site içerisinde yer alan ürün ve hizmetlere olan geri dönüşleri de yüzde 30’a kadar arttırabileceklerini söylemek mümkün hale gelmektedir.

  • Mobil cihaz kullananların ilgisini çekmektedir.

Gelişen teknoloji ile birlikte hayatımıza her geçen gün daha fazla dahil olan akıllı telefonlar. Bugün pek çok kişinin elinden düşürmediği teknolojik cihazlardan birisidir. Bu tarz ürünlerin kullanıcıları ise bir yerden sonra mobil cihazlarına bağlı hale gelmekte. Ve çevrelerinde olup bitenden habersiz şekilde yalnızca cihazlarına odaklı olarak yaşamlarını sürdürmektedir. Buna göre ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yaparak daha fazla potansiyel müşteriye ulaşmak isteyen. Firmaların mobil cihazlarda kullanıcıları yönlendirebilmekte. Whiteboard animasyonlara yer vermeleri tavsiye edilmektedir. Zira dikkat dağıtıcı olmayan ve sorunsuz bir izleme deneyimi sunan. Beyaz tahta animasyonları sayesinde firmaların mobil cihazlar üzerinden yüksek oranda potansiyel müşteriye erişmesi mümkün hale gelmektedir.

Son olarak web siteleri için mobil cihazlarda whiteboard animasyon nedir. Yayınlamayı düşünen site sahiplerine sitelerini mobil cihazlarda kullanıma uygun hale getirmeleri ya da sadece mobil cihazlarda kullanılabilecek özel bir aplikasyon oluşturmaları önerilmektedir. Bunun dışında siteye yüklenen whiteboard animasyonların mobil cihazlarda sorunsuz şekilde yüklendiğinden ve doğru şekilde açıldığından da site sahiplerinin emin olmaları gerekmektedir. Dileyen site sahipleri, videolarına farklı açıklamalar ekleyerek mobil site ziyaretçileri tarafından çok daha kolay algılanmalarına imkân da verebilmektedir.

  • E-maillerin değerini arttırmaktadır.

E-posta üzerinden yapılan pazarlama teknikleri günümüzde halen en çok tercih edilen ve en çok etki gösteren pazarlama stratejilerinden birisi olarak da tanımlanabilmektedir. E-mail aracılığı ile ana metriklerde meydana gelebilecek olan ufak bir artış, büyük bir satış artışına dönüşebilmekte ya da sosyal medya kanallarında yorum ve paylaşımlar gibi daha farklı geri dönüşlere de olanak sağlayabilmektedir. Bu nedenle potansiyel müşterilerine gönderdiği reklam ve tanıtım e-maillerinin açılma oranlarında artış elde etmeyi arzu eden ve söz konusu e-maillerden gelecek olan tıklama yüzdelerini arttırmayı hedefleyen firmalara, gönderdikleri e-maillerin içerisine beyaz tahta animasyonu eklemeleri önerilmektedir. Bu tarz bir reklam modelinde e-mail kullanıcılarının eklenen videoyu rahatlıkla izleyebilmeleri için onları doğrudan web sitesine ya da Youtube ve Vimeo gibi üçüncü bir video izleme platformuna yönlendirmek mantıklı bir karar olabilecektir. Videonun ortasından alınan ufak bir resmini gönderilen e-maile eklemek ve videonun kendisine bağlamak ise videoya yapılacak olan tıklamaları önemli ölçüde arttırabilmektedir.

  • Müşterilerin akıllarında yer edinmeyi sağlamaktadır.

Potansiyel müşterilerin markaları, hizmetleri ve ürünleri anımsaması en önemli pazarlama hedefleri arasında ilk sıralarda gelmektedir. Yapılan pek çok araştırma, pek çok kişinin ilk kez gördükleri bir markayı çok nadir şekilde satın aldıklarını göstermektedir. Fakat ilk etkileşimden sonra marka ile ilgili ne kadar çok şey hatırlanırsa potansiyel müşterilerin söz konusu markayı merak etmesi ve o markayı araştırmaya başlaması da bir o kadar yüksek ihtimal haline gelmektedir. Bundan dolayı potansiyel müşterilerinin akıllarında yer edinmeyi hedefleyen firmalara en etkili yöntem olan video yöntemine yönelmeleri tavsiye edilmektedir. Metin, görsel ya da daha farklı pek çok ortama göre çok daha akılda kalıcı bir yöntem olan video yöntemi ile firmaların daha iyi sonuçlar elde etmeleri mümkün hale gelmektedir. Online Publisher Association tarafından yapılan bir araştırma da izleyicilerin ortalama yüzde 80’inin son 30 gün içinde izledikleri bir reklam videosu sonucunda ilgili ürün ya da hizmetle iletişime geçtiklerini göstermektedir.

Bu nedenle müşterilerine kendini anımsatmayı hedefleyen ve böylelikle satışlarını arttırmayı düşünen firmalara whiteboard animasyon nedir ve yönteminden yararlanabilecekleri söylenebilmektedir. Her yaştan kişi tarafından kolayca anlaşılabilen görselleri, isteğe göre eklenebilen ve son derece akılda kalıcı olabilen müzikleri ve sade anlatımı ile beyaz tahta animasyon videoları müşterileri sıradan videolara göre çok daha fazla etkilemektedir. Whiteboard animasyon ile firmalar, şirketlerinin tanıtımını en iyi şekilde gerçekleştirebilmekte ve müşteriler adına harika bir ilk izlenim oluşturabilmektedir.

  • Meşgul kişilerin de dikkatini çekmektedir.

Dünyaca ünlü Forbes tarafından hazırlanan C-Suite’deki Videolar isimli raporda sürekli olarak bir şeyler ile meşgul olan yönetici pozisyonundaki çalışanların ortalama yüzde 80’inin haftalık işleriyle ilgili bilgileri animasyonlu videolar üzerinden izledikleri ve yüzde 59’unun da videolu anlatımları metinli anlatımlara tercih ettikleri ispat edilmiştir. Bu veriler de kısıtlı zamanı bulunan yöneticilere bir şeyler pazarlamak isteyen firmalar için en doğru tercihin whiteboard animasyon gibi kısa süreli reklam filmleri olduğunu göstermektedir.

En iyi reklam stratejisi

Bu tarz bir reklam kampanyasında firma sahiplerinin yapmaları gereken tek şey, en iyi performans göstereceğini düşündükleri metin parçasını alarak bir videoya dönüştürmeleri ve sonrasında hedef pazarda kullanıma sunmalarıdır. Bu sayede firmalar, hem satmaya çalıştıkları ürün ve hizmetleri meşgul yöneticilere daha rahat ulaştırabilmekte hem de tekliflerini iletmek için gerekli süreyi minimuma indirerek zamandan tasarruf edebilmektedir. Zira 30-40 dakika sürecek bir satış konuşması ya da 10 sayfa uzunluğunda bir metin yerine ortalama 2 dakikalık bir beyaz tahta animasyon videosu hazırlayarak yöneticilerin izlemesini sağlamak, tanıtım yapmayı hedefleyen firmalar adına önemli ölçüde kar sağlamaktadır.

  • Çok sayıda izleyici çekmektedir.

Invodo’da yapılan bir araştırma, izleyicilerin ortalama yüzde 65’inin bir ürün ya da hizmetin videosunun dörtte üçünden daha fazlasını izlediğini göstermektedir. Bu nedenle ürün ve hizmetlerini olabilecek en etkili şekilde tanıtmak isteyen firmalara. Whiteboard animasyon ile hazırlanan kısa reklam filmlerinden yararlanabilecekleri söylenebilmektedir. Bunun için de videoların ilk 10 saniye ile 1 dakikası arasında izlenme oranındaki önemli. Düşüşü minimum seviyeye indirebilmek için son derece dikkat çekici ve ikna edici bir video girişi hazırlanması gerekmektedir. Videonun orta kısımlarına gelindiğinde ise izleyicinin ilgisinin arttırılmaya çalışılması ve bu amaçla bir sorunun üstesinden gelme. Önemli bir müşteri teklifi paylaşımı ya da ürün ve hizmetin kullanılması halinde elde edilebilecek bazı avantajların sunumu gibi temalara değinilmesi tavsiye edilmektedir. Bu sayede whiteboard animasyon videolarının çok daha fazla sayıda izleyici çekmeleri mümkün hale gelmektedir.

  • Uluslararası müşterilere ulaşmaktadır.

Karlı ve büyük ölçekli bir iş yürütmeyi hedefleyen firmaların er ya da geç yurt dışında yaşayan yerli ve yabancı müşterilere ulaşmaları da gerekecektir. Bu nedenle video pazarlamacılığı ile küresel bir kitleye ulaşmayı düşünen firma sahiplerine. Whiteboard animasyon ile bunu kolaylıkla gerçekleştirebilecekleri söylenebilmektedir. Ses ya da metin tabanlı içerikleri pazarlamaya göre çok daha kullanışlı bir yöntem olan beyaz tahta animasyon sayesinde firmaların kısa sürede tüm dünya üzerinde milyonlarca potansiyel müşteriye erişimi mümkün hale gelmektedir. Whiteboard animasyon nedir ve tekniği ile ana dili Türkçe olmayan kitlelere de kolayca erişilebilmekte ve son derece düşük maliyetler üzerinden firmaların dünyanın herhangi bir yerine ürün ve reklam tanıtımları yapma imkanları bulunabilmektedir.

  • Müşteri kitlelerinin azalmasını önlemektedir.

Standart bir e-mail listesi olan pek çok firma, gönderdiği her yeni ürün ve hizmet reklamı ile birçok abone çıkışı aldığını fark etmektedir. Bu durum, olağan olarak karşılanabilen bir olay olsa da potansiyel müşteri sayısını azalttığı. İçin firmalar adına bir yerden sonra ciddi bir problem haline gelmektedir. İşte böyle zamanlarda abone çıkışını azaltmayı hedefleyen firmalara whiteboard animasyon reklamlarından yararlanabilecekleri söylenebilmektedir. Zira Eloqua’nın yaptığı bir araştırma, e-maillerine kısa tanıtım videoları ekleyen. Firmaların abonelerindeki düşüşün yüzde 75 civarında azaldığını ispat etmiştir. Bu da abonelerini hızlı bir şekilde kaybetmekten kaçınan firmalar için beyaz tahta animasyon. Filmlerini en iyi çözüm haline getirmektedir.

  • Whiteboard Animasyon Ücretleri Ne Kadar?

Whiteboard animasyon nedir ücretleri ne kadar diye merak eden firma sahiplerine. Hazırlanacak olan animasyonların zorluk düzeyine ve süresine göre fiyatların da değişkenlik göstereceği söylenebilmektedir. Bu nedenle fiyat karşılaştırması yapmayı düşünen firmalara, internet üzerinde. Beyaz tahta animasyon çalışmaları gerçekleştiren internet adreslerini ziyaret etmeleri önerilmektedir. Ortalama bir whiteboard animasyon ücretinin dakikası 750, 1000, 1250 ve 1500 TL gibi farklı rakamlara tekabül edebilmektedir.

  • Whiteboard Animasyon Ne Kadar Sürede Hazırlanır?

Whiteboard animasyon hizmeti satın almayı hedefleyen firmalara bu tarz bir reklam hazırlığı sürecinin. Ortalama 2-3 iş gününü bulabileceği söylenebilmektedir. İş yoğunluğuna ve sipariş verilen reklamın özelliklerine göre teslim süreçleri azalabilmekte ya da artabilmektedir.

  • Whiteboard Animasyon Nedir Nerelerde Kullanılabilir?

Whiteboard animasyon nedir kullanım alanları nelerdir diye merak edenlere bu tarz reklam modellerinin şirketler için tanıtım filmlerinde. Şirket tanıtım reklamlarında ya da şirketler adına hazırlanan animasyonlarda kullanılabilecekleri söylenebilmektedir.

Web sitesini etkili bir şekilde tanıtma!

Web sitesini etkili bir şekilde tanıtmayı hedefleyen site sahipleri için de site tanıtım animasyonu. Ya da site tanıtım filmi amacıyla whiteboard animasyon tekniklerinden yararlanılabilmektedir.

Tüm bunların yanı sıra evlilik yıl dönümü animasyonu, doğum günü animasyonu, babalar ya da anneler günü animasyonu ve sevgililer günü animasyonu olarak da yine whiteboard animasyon nedir nasıl kullanılabilmekte ve ortaya kusursuz projeler çıkartılabilmektedir.

WhatsApp WhatsApp Bilgi Al